Arbejdsform

I Point har vi den grundholdning, at kommunikation skal gå direkte til sagens kerne og have et klart mål. Vi hjælper vores kunder med at udforme og aflevere budskaber, der bliver set, hørt og forstået af målgruppen.

Vi sætter os hurtigt ind i kundernes udfordringer, behov og ambitioner – og hjælper med at fastlægge målet med kommunikationen. Vi rådgiver om hvornår, hvordan, hvorfor, og hvad nu hvis – og så tilbyder vi en sikker og erfaren hånd under eksekveringen.

Relationerne til vores kunder er funderet i en fælles forståelse af mål og midler. Engagement, integritet og fortrolighed er en selvfølge fra vores side.

Netværk tilfører ydelser
God rådgivning er også at kende sine begrænsninger. Derfor har vi skabt et netværk af specialister, som kan tilføre ekstra kompetencer, hvis det er nødvendigt. Takket være netværket kan vi løse komplekse opgaver, som kræver mange forskellige færdigheder. Men vi samarbejder lige så gerne med de leverandører, kunderne har i forvejen.